කවි කියවන්න ආව අය

Monday, February 29, 2016

තාත්තේ...

මෑත දිනෙක සිරිලකෙහි සිදුවූ, පියා විසින් තම වයස අවුරුද්දකුත් මාස නාමයක් වූ දියණිය කළු ගලෙක ගසා මරා දැමීමේ සිද්ධිය පිලිබඳ අනුවේදනීය පුවත.......... 

****....තාත්තේ....****
මෙලොවට මා ගෙනා මගෙ බුදු .......පියාණෙණි
මාහට ඔබේ උණුසුම දැනුනා .................පමණි
භවයෙක මගේ මිනිසත් කම ලැබු ..........රමණි
මෙලෙසට නිමාවක් ඇති බව නොම ......දැනුණි

බහ තෝරමින් ඇමතුව මගෙ ...............තාත්තා
හඳුනා නොගත් මා  බිළිදෙකි ..............කාන්තා
සිතුසේ නැතත් ඔබගේ මේ .................සිඟිත්තා
මෙලෙසේ මරන්නට කිම දුටු ..............නිමිත්තා

අම්මා මගේ නිවසේ නොසිටිය .............විටෙක
කැන්ඳු ඔබේ මග ගියෙ සතුටිනි ............සිතෙක
වැන්දා නිසා දිනයෙක එහි සිට .............පසෙක
කිම්දා සැකක් පන්සලෙ නිමවෙන .........භවෙක

මට ආදරෙ කලත් පණසේ මවු ...............තුමිය
ඔබටද මගේ භවයේ යුතුකම ..................හිමිය 
යුතුකම නොබා සැලසූවෙද මෙම........... නිමිය
මතකද සැවොම වැන්දේ එහි බුදු ............හිමිය

ඔසවා අරන් මා ඉහලට යන .........මොහොතේ
සිතුවා මමත් සැනසෙන්නට ඔබෙ .......දෙඅතේ
ගැසුවා නිසා වැරයෙන් කළුගල් ........පොත්තේ
මොනවා වුණා දැයි මින්පසු නොම .......දත්තේ

නොදුටිමි ලොවක් දින හයසීයට ............තිබ්බ
දුටුවෙමි පුරුදු වෙදැදුරු අවසනෙ ...........තිබ්බ
මම යමි සොයා මට හිමි සසරක ............ඔබ්බ
පතනෙමි ඔබට සැනසුම සිට ............ගන්ධබ්භ

.සුනිල් පෙරේරා කිවිඳුන්  05/09/2014 දින සිය මුහුණුපොත් පිටුවට එක් කළ කවි පන්තියකි ..

No comments:

Post a Comment